stijna-en-iris.reismee.nl

Welkom

Hallo!

Over een week is het zover, dan vertrekken we naar Nieuw Zeeland om daar onze reis van 5 jaar geleden af te maken. (ook al is Stijna in de tussentijd nog wel terug geweest, het is zo'n mooi land.. dus niet erg om nog een keer te bekijken)

Omdat we dan toch aan die kant van de wereld zijn hebben we besloten om ook Singapore, Thailand en Vietnam te bezoeken.
We gaan starten in Nieuw Zeeland waar we ongeveer 2,5 week gaan rond trekken in een campertje. Vervolgens gaan we een aantal dagen de stad Singapore bewonderen. In Thailand sluiten we aan bij een groepsreis voor 2 weken en als laatste gaan we 3 weken zelf rondtrekken door Vietnam.

Op zaterdag 25 februari vertrekt ons vliegtuig om 22.00 uur vanaf Schiphol.
Op donderdag 20 april zullen we om 13.00 uur weer landen in Nederland.

De meeste voorbereidingen zijn getroffen, de eerste spullen zijn gepakt en de goede moed met een klein beetje gezonde spanning begint te komen.

Tijdens onze reis proberen we hier af en toe een bericht schrijven. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw bericht of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Enne... laat gerust een berichtje achter!

Groetjes,

Stijna en Iris

Cees van Oord

Alweer 5 jaar geleden dat jullie in Perth waren... Heel veel plezier, geniet ervan!

Wilna

Meiden, spannend..maar super leuk. We volgen jullie op de voet...

lia

Komt helemaal goed,genieten!!!