stijna-en-iris.reismee.nl

Nieuw Zeeland here we are

Wat een vlucht!!

Op zaterdag 25 februari om 22.00 uur vertrokken we vanafSchiphol om onze reis van 5 jaar geleden af te maken en om een mooie nieuwereis te maken.
We zaten in een super vliegtuig van Emirates op weg naar Dubai. We zatenhelemaal voorin het vliegtuig, achter de cockpit.
Na 6 uur kwamen we aan in Dubai op een groot, mooi vliegveld. Met de metromoesten we naar een andere gate voor onze volgende vlucht naar Auckland (NieuwZeeland).
Een vlucht van 16 uur! Wat een eind! Op een gegeven moment wisten we niet meerhoe we moesten zitten, zelfs in een mooi vliegtuig, met luxe stoelen, voldoendeeten en drinken en een uitgebreid entertainment pakket. Met een uur vertragingkwamen we aan in Auckland. Na vele controles bij de douane en van onze tassenkonden we het land in. Bij de vertrekhal stond Dorothee ons op te wachten, netals 5 jaar geleden, super leuk!
Samen met Dorothee onze camper opgehaald en naar haar huis gereden. MetDorothee bijgekletst en onze route door Nieuw Zeeland doorgenomen. Kevin maakteeen lekkere pizza voor ons.
We waren erg moe van de reis dus gingen op tijd naar bed in de camper op hetpad bij Dorothee en Kevin.

Na een redelijke nacht waren we vroeg wakker en hebben weafscheid genomen van Dorothee. Zij ging al vroeg werken. Later hebben we ookafscheid genomen van Kevin en Hannah-Marie. Super dat we weer welkom bij henwaren.
We hebben een leuke route gereden door mooie natuur. Tussen Paeroa en Waihi waseen wandeling bij Karangaheke Gorge, hier hebben we even rond gekeken, heelmooi! Bij Waihi Beach hebben we gestopt, een mooi strand. Bij het Kaiman MamakuPark zou een mooie wandeling zijn, helaas hebben we deze niet kunnen vinden.Wel een mooi rondje door het park gereden. Bij Rotorua zijn we gestopt bij eencamping. Onderweg hebben we wel wat buien gehad, maar de temperatuur is goed.

Annemieke

Leuk! Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn ????

Irma

Nu ik toch wakker ben door het facetimen gelijk maar even jullie blog gelezen :-) super leuk! Ben benieuwd naar de volgende blog en foto's!! Geniet er van!! X

Wilna

Super Dorothe voor het ontvangst???? En meiden mooi verslag. Nog mooier was het FaceTimen, met je vermoeide maar blijde koppie????

Drassie

Mooie dingen!

Jacq

Hey meiden fijn te lezen dat het allemaal goed is verlopen.
Have fun en geniet ervan.
Liefs, Jaco, Jacq, Jurriën*, Jamie en Maaike ????

Dorothee

Het was kort maar gezellig en mijn klaverjasvrienden hebben erg genoten van de oud-Hollandse snoepjes. Gelukkig vond Kevin de goudstaaf dropjes niet lekker, want daardoor hadden we meer tijdens het klaverjassen :-)

Irmgard.

Hoi Steina en Iris,fijn dat jullie een fijne vliegreis hebben gehad.Leuk om Jullie verhalen te lezen.
Fijne vacantie,groetjes Irmgard,Ineke en Ad.